Cum cumpăr un produs

Pentru a găsi produsul dorit, selectați pe site categoria de produse corespunzătoare acestuia și se va deschide o listă de modele și prețurile acestora, sau puteți folosi funcția de căutare dacă cunoașteți modelul exact sau cel puțin marca dorită sau tipul produsului. Aveți posibilitatea să realizați comanda dumneavoastră direct prin intermediul site-ului nostru sau prin telefon la unul din numerele: 060-66-22-78, 060-111-949, 022 99-82-82. Este posibil să intervină schimbări în disponibilitatea produselor sau prețul acestora, de aceea e preferabil să precizați din start la managerii noștri disponibilitatea produsului. Dacă aveți întrebări despre un anumit produs, puteți folosi datele noastre de contact, vă puteți adresa și pe facebook.

Livrarea

  • În raza orașului Chișinău:
    Pentru comenzi în sumă de la 500 de lei livrarea este gratuită, iar pentru comenzi în sumă de până la 500 lei livrarea costă 50 de lei.
  • În suburbiile Chișinăului:
    Pentru comenzi în sumă de la 1000 de lei livrarea este gratuită, iar pentru comenzi în sumă de până la 1000 lei livrarea costă 100 de lei.

Livrarea implicită se face până la scara casei. Dacă blocul este dotat cu ascensor funcțional, livarea se face până la etajul necesar.

Produsele pot fi primite de persoana care a făcut comanda, sau orice altă persoană, la adresa specificată în comandă și care este gata să plătească produsele solicitate.

La primirea produselor este necesară verificarea stării ambalajelor în prezența lucrătorilor ce efectuează livrarea. După ce v-ați asigurat că ambalajul este integru, deschideți-l și examinați produsul cu atenție, verificând aspectul exterior al produselor.

De asemenea, este necesar să verificați corespunderea produsului solicitat cu cel livrat. Vânzătorul demonstrează și predă bunurilor Cumpărătorului în ambalajul original al producătorului, în varietatea și cantitatea specificată în comandă.

Plata pentru serviciile de livrare nu se va face în următoarele situații:

  • În cazul în care produsele livrate sunt diferite de cele solicitate, va trebui să renunțe la acest produs înainte de plată;
  • Dacă în procesul de transfer al mărfurilor au apărut anumite defecte externe (urme de lovituri, zgârieturi, fisuri, etc.), ar trebui să refuzați produsele în momentul livrării, până la achitare;
  • În cazul în care este afectată integritatea setului inclus în produs, de asemenea, trebuie să renunțați la produse în momentul livrării, până la achitare.

Dacă are loc refuzul de la produsele comandate din motive ce nu țin de integritatea produsului sau a aspectului acestuia, dacă v-a fost livrat anume produsul comandat și aspectul acestuia corespunde descrierii, ambalajul este intact, etc. (adică, refuzul are loc nu din cauza vânzătorului), în acest caz, serviciile de livrare a produsului sunt achitate de comandatar.

Internet-magazinul ELECTROPLUS oferă și posibilitatea de preluare de sine-stătătoare a mărfurilor procurate de către client la prețul din internet-magazin, direct de la depozitul nostru sau, după caz, din magazinul de pe str. Vasile Lupu 61/6. Achitarea se efectuează în numerar sau prin transfer bancar.

În momentul realizării contractului de vânzare-cumpărare, cumpărătorul primește de la vânzător următoarele acte:

  • produsul și cecul;
  • actul de garanție, ștampilat de către vânzător;
  • instrucțiunile de utilizare;
  • confirmarea de achiziționare a bunurilor de la magazinul Electroplus, în două exemplare, ștampilate și semnate de către ambele părți;
  • contul sau factura (pentru persoane juridice).

Vă dorim cumpărături reuşite!

Contacte:

  • Adresa: Chișinău, str. Vasile Lupu 61/6
  • Tel.: 060-66-22-78, 060-111-949
    022 99-82-82
  • E-mail: electroplus.md@gmail.md
  • Program de Lucru:
    • Luni-Vineri: 10:00 – 19:00
    • Sâmbătă: 10:00 – 17:00
    • Duminică: zi liberă